-Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς (+357 25 336 337) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ([email protected])

-Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον:

α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 10 ημερολογιακές ημέρες,

β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. (Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.) 

Για λόγους διασφάλισης της υγιεινής και προστασίας των πελατών μας δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γαλάτων καθώς και αλλαγές δε γίνονται δεκτές στις κάλτσες, καλσόν, σε επιδεσμικά και ορθοπεδικά είδη.

Σε κάθε απ τις 2 περιπτώσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται απ την απόδειξη της παραγγελίας.